Biturbó V6-os motorral érkezett meg a vadonatúj Lexus LX 600
Leleplezték az új Toyota Land Cruiser prémiumkategóriás testvérmodelljét.
Leleplezték az új Toyota Land Cruiser prémiumkategóriás testvérmodelljét.
Az egyik nem engedi rányitni az ajtót a hátulról érkező bringásokra, a másik pedig sci-fi hangulatú digitális visszapillantó megoldással sokkol. Meghajtottuk a Toyota prémiummárkájának új divatterepjáróját és szedánját.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
Legolcsóbban 16,7 millió forint ellenében lehet új X3-as szabadidő-autónk.
Három év múlva már csak és kizárólag villanyautók érkeznek majd a DS-től.
A csúcsra járatott kiváló 5 hengeres motornak alaposan megkérik az árát.
A Genesis GV60 egy tisztán elektromos hajtásláncú, kupésra faragott szabadidő-autó.
Megérkezett a közelmúltban debütált C-osztály kombi szabadidő-autós kivitele.
A négykarikás sportszedán közel 5 másodperccel vágott a Renault Megane RS Trophy-R korábbi rekordja alá.
Nagyon finoman, igen óvatosan varrták fel az Audi legnépszerűbb szabadidő-autójának ráncait, melyből egy ideje már sportosra faragott kupé változat is készül. Mi viszont egy praktikus normál kivitelt fogtunk vallatóra, takarékos dízelmotorral, összkerék-hajtással.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy a hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti nyomaték társul.
A sportos külsővel és a teljesítménnyel nem nagyon lehet gond, de a hengerek száma sokaknál kiverheti a biztosítékot.
A bajor gyártó várhatóan jövőre leplezi majd le legfrissebb felsőkategóriás szabadidő-autóját.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
A felvételeken a típus egyik sportos változata, az M340i vehető szemügyre.
Nagyobb nyomaték és jobb gyorsulás jellemzi a felfrissített csúcsmodellt.
A stuttgarti terepjáró várhatóan az EQS hajtásláncát fogja megkapni.
A vadonatúj hibrid hajtásláncú sportmodellnek ezúttal a kombi változatát kapták lencsevégre.