Magyarországon a még gyorsabb új BMW X3 M
Nagyobb nyomaték és jobb gyorsulás jellemzi a felfrissített csúcsmodellt.
Nagyobb nyomaték és jobb gyorsulás jellemzi a felfrissített csúcsmodellt.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
Legolcsóbban 16,7 millió forint ellenében lehet új X3-as szabadidő-autónk.
Három év múlva már csak és kizárólag villanyautók érkeznek majd a DS-től.
A csúcsra járatott kiváló 5 hengeres motornak alaposan megkérik az árát.
A Genesis GV60 egy tisztán elektromos hajtásláncú, kupésra faragott szabadidő-autó.
Megérkezett a közelmúltban debütált C-osztály kombi szabadidő-autós kivitele.
A stuttgarti terepjáró várhatóan az EQS hajtásláncát fogja megkapni.
A négykarikás sportszedán közel 5 másodperccel vágott a Renault Megane RS Trophy-R korábbi rekordja alá.
Nagyon finoman, igen óvatosan varrták fel az Audi legnépszerűbb szabadidő-autójának ráncait, melyből egy ideje már sportosra faragott kupé változat is készül. Mi viszont egy praktikus normál kivitelt fogtunk vallatóra, takarékos dízelmotorral, összkerék-hajtással.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy a hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti nyomaték társul.
A sportos külsővel és a teljesítménnyel nem nagyon lehet gond, de a hengerek száma sokaknál kiverheti a biztosítékot.
A bajor gyártó várhatóan jövőre leplezi majd le legfrissebb felsőkategóriás szabadidő-autóját.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
A vadonatúj hibrid hajtásláncú sportmodellnek ezúttal a kombi változatát kapták lencsevégre.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
A bajor gyártó népszerű szedánjának következő generációja várhatóan 2023-ban lát majd napvilágot.
A Mercedes tágas új modelljére ideális esetben akár a nagycsaládos kedvezmény és az elektromos autókra igényelhető támogatás is igénybe vehető. Kipróbáltuk, hogy milyen a szinte hangtalanul suhanó V-osztály.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
Vázoljuk, hogy mennyibe kerülnek az 5-ös és X5-ös BMW-k dél-koreai riválisai.